Almedalsspanarna håller koll i Almedalen

Publicerad: 30 jun 2016

Foto: Robin Danehav

Almedalsspanarna är framtaget av Dagens Opinion och spelutvecklarna Green Hat People. Formatet går ut på att 13 kvalificerade kommunikatörer gör dagliga spaningar på trender, företeelser, varumärken och aktörer inom kommersiell kommunikation i Almedalen. Spanarna är:

  • Henric Byström, Carlsberg
  • Fredrika Fredmark, Max
  • Oliver Carrà, Uber
  • Boo Ehlin, BC Group
  • Åsa Hillsten Eklund, Collector Bank
  • Lars Höglin, Renault
  • Niclas Karnhill, TDC Sverige
  • Juan Navas, Sveriges Kommunikatörer
  • Victoria Raft, Fortum
  • Tobias Rydergren, Coop
  • Johanna Snickars, Microsoft
  • Elisabeth Thörnsten, Swedish Content Agencies
  • Anna Trane, NCC

Almedalsspanarna rapporterar anonymt in via en app. Spaningarna sammanställs i en rapport som diskuteras över en öppen lunch där delar av panelen deltar. Resultatet av spaningarna och diskussionerna publiceras efter lunch på Dagensopinion.se.

Syftet med Almedalsspanarna är att skapa en levande och interaktiv diskussion om kommersiell kommunikation i Almedalen. 

Loading...
loader
Laddar