Jenny har ett förflutet med sju år som varumärkesstrateg och är numera head of Chimney i Göteborg. Hon kommer att ge oss tips och råd om hur vi kommunikatörer kan lyckas i en värld där kommunikationen allt mer konkurrerar med underhållning och där målgrupperna väljer bort reklam. Samtidigt litar de mer på varumärken än på politiker. Hur hänger det ihop och hur kan vi lyckas kommunicera våra budskap?
Att Chimney också kammade hem en Guldbagge i år för bästa ljud säger en del om deras vilja att nå fram. Det vi alla vill. Det här blir en lite annorlunda frukost och observera att den är på en torsdag som omväxling.
Tid
Torsdagen den 5 mars
Kaffe/te och macka kl. 07.30 – 08.00
Seminarium kl. 08.00 – 09.00
Varmt välkommen önskar ambassadörerna i Region Västra via Astrid Boisen
Gå gärna med i Sveriges Kommunikatörer - region Västras grupp på Facebook för nätverkande och en plats för att prata kommunikation.
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer