john schnobrich 2fpjlaymqta unsplash

Kundresa och användarupplevelse – Hur ser kunden på ditt erbjudande?

Kundresan anses vara grunden till framgångsrika kundupplevelser. För en lyckad kundupplevelse är det viktigt med relevanta insikter. Kom och lyssna till två Umeåföretag som berättar hur de gör.

Att ge våra kunder relevanta upplevelser i en digital värld är svårt. För att klara av det behöver vi verktyg som hjälper oss att se världen genom kundernas ögon. Ett sådant verktyg är kundresekartan. I den här föreläsningen berättar Per Lundgren från Hello Future om hur de använder kundresekartor och om hur du och ditt team gör för att skapa era egna.

När antalet digitala kanaler växer blir det allt svårare att nå ut och engagera sina intressegrupper. Hur håller man som företag koll på den totala användarupplevelsen och hur gör man det digitala bemötandet mer personligt? Tobias Gruffman, Zlingits Engagement System berättar hur företag och organisationer kan få intressegrupper att engagera sig mer med ens varumärke.

 

Tid: fredag 13 mars 11.30-13.00

Plats: Ordersalen, Ryttmästaren, Umeå stadshusområde

Varmt välkommen! Programgruppen, Sveriges kommunikatörer Norra

För att enkelt hålla dig uppdaterad om kommande evenemang nära dig - följ gärna Region Norra - Sveriges Kommunikatörer på facebook.

INTRESSEANMÄLAN EVENT

Inga planerade kurstillfällen just nu

Det verkar som att det inte finns några planerade tillfällen just nu. Skicka in en intresseanmälan för att få veta när tillfällen nära dig kommer att hållas. Intresseanmälan är inte bindande.





loader
Laddar