Behärska det finansiella språket och öka ditt inflytande

Gör den finansiella kommunikationen tydlig och begriplig.

Den 29 september delar vi återigen ut priset Sveriges Bästa Årsredovisning tillsammans med Nasdaq, FAR och SFF. Samtidigt delar vi för tredje året ut vårt eget pris till den årsredovisning som har Bästa design. Årets nomineringar hittar du här.

Designen är en bärande del i den helhet som gör att årsredovisningen stärker varumärket, bolagets unika identitet, budskapen och som skapar positiva konnotationer. Hur gör du den finansiella kommunikationen begriplig och tydlig?

I ett samtal mellan Hanna Brogren, generalsekreterare på Sveriges Kommunikatörer och Magnus Bild, ekonomie doktor och uppskattad kursledare tar de upp vikten av att du som kommunikatör behärskar det finansiella språket. Genom att förstå verksamheten i sin helhet blir du en mer effektiv kommunikatör och ökar samtidigt ditt inflytande.

 

Varmt välkommen,

Sveriges Kommunikatörer

INTRESSEANMÄLAN EVENT

Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer

Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer





loader
Laddar