Lyckad Storytelling i sociala medier... Hur gör man?
Vem är du, vilka är dina följare och hur hittar du din unika story för Instagram, Facebook och Linkedin?
Vilka är de viktigaste redskapen för framgångsrik storytelling i sociala medier?
Hur gör man för att bli "högersvajpad" av sin publik?
Anders Hallberg från Actionform AB ger oss på denna frukost svar på frågorna ovan och vi får även konkreta tips på hur vi kan bygga relationer med vår publik genom att väcka känslor och skapa mening.
Anders Hallberg är en passionerad populärkulturell storynörd och Social Media Storyteller. Han har bland annat utformat storystrategi för IKEA och undervisat i storytelling på Hyper Island, Folkuniversitetet och Internet i Fokus.
Insläpp från 8.00 Fika och mingel från 8.15Föredraget börjar 8.30. Avslut 9.15
OBS! Ingång till Sensussalen sker via Studentgatan 4!
Välkomna!Kerstin Wildt och övriga programgruppen i Södra regionen
- Vem är du, vilka är dina följare och hur hittar du din unika story för Instagram, Facebook och Linkedin?
- Vilka är de viktigaste redskapen för framgångsrik storytelling i sociala medier?
- Hur gör man för att bli "högersvajpad" av sin publik?
Anders Hallberg från Actionform AB ger oss på denna frukost svar på frågorna ovan och vi får även konkreta tips på hur vi kan bygga relationer med vår publik genom att väcka känslor och skapa mening.
Anders Hallberg är en passionerad populärkulturell storynörd och Social Media Storyteller. Han har bland annat utformat storystrategi för IKEA och undervisat i storytelling på Hyper Island, Folkuniversitetet och Internet i Fokus.
Insläpp från 8.00
Fika och mingel från 8.15
Föredraget börjar 8.30.
Avslut 9.15
OBS! Ingång till Sensussalen sker via Studentgatan 4!
Välkomna!
Kerstin Wildt och övriga programgruppen i Södra regionen