webbinarium kundresan webb

Webbinarium: Kundresan i fokus!

Genom att sätta kunden, patienten, eller medborgaren i fokus minskar du friktionen i relationen till målgruppen.

 

 

Idag förväntar vi oss att det ska vara en lika smidig upplevelse att ha kontakt med Försäkringskassan som att klicka hem en matkasse på nätet. Vilka krav ställer er målgrupp på dialogen och relationen med er, som ni inte riktigt lever upp till idag? Är det kul att vara kund hos er, eller är det snarare ett nödvändigt ont?

Petronella Barvaeus är digital strateg och har jobbat med kund- och resultatorienterad kommunikation för både myndigheter, nystartade techbolag och välkända varumärken i en rad olika branscher. I det här webbinariet berättar hon om vikten av att arbeta kundcentrerat, visar exempel på hur kort eller lång "vägen till avslut" kan vara på olika webbplatser, och bjuder på några tips för att minska friktionen i er digitala kundresa.

Digital träff – så funkar det

Tillsammans gör vi allt vi kan för att minska risken för smittspridning, föreläsningen hålls därför enbart digitalt. Du ansluter via en länk som skickas till dig som
anmäld. Presentationen börjar klockan 14:00 klicka dig in i tid, vi öppnar redan 20 minuter innan. Du behöver ha en bra uppkoppling med din dator och du deltar via ett digitalt verktyg med ljud, bild och webbkamera. 

Varmt välkommen,

Sveriges Kommunikatörer

INTRESSEANMÄLAN EVENT

Inga planerade kurstillfällen just nu

Det verkar som att det inte finns några planerade tillfällen just nu. Skicka in en intresseanmälan för att få veta när tillfällen nära dig kommer att hållas. Intresseanmälan är inte bindande.





loader
Laddar