Saltå kvarn och Filippa K klara till seminarium om hållbarhet

Publicerad: 5 maj 2015

Under 2015 arrangerar Sveriges Kommunikatörer en seminarieserie i fyra delar om hållbarhet. Det första seminariet handlar om det hållbara varumärket. Susanne Sweet, Associate Professor på Handelshögskolan i Stockholm, är huvudtalare. Under seminariet gästföreläser:  

  • Elin Larsson, hållbarhetschef på Filippa K – Elin kommer att berätta om Filippa K:s koncept för "Long Lasting Fashion".
  • Johan Ununger, vd på Saltå kvarn – Johan kommer prata om hur de byggt Sveriges mest hållbara varumärke utan att göra reklam. Saltå kvarn är Sveriges mest hållbara varumärke alla kategorier enligt Sustainable Brand Index 2015.

Nancy Holm, kommunikationschef på Svanen, har fått förhinder och kommer tyvärr inte att gästföreläsa under första seminariet (reds. anm.). 

 

Boka plats

Hållbarhet 2015

Finansiell Kommunikation
Loading...
loader
Laddar