Sveriges Kommunikatörer lanserar ny podcastserie

Publicerad: 23 jan 2017

Foto: Per Häljestam

Sveriges Kommunikatörers succépodcast får idag tillökning i form av en ny säsong med titeln Kommunikatörens nya roll. Den nya säsongen sätter utvecklingen av kommunikatörens yrkesroll i fokus och reder ut vilka krav som ställs på dagens kommunikatörer.

–Vi vill rusta kommunikatörer inför samtidens och framtidens utmaningar, säger Juan Navas, kommunikationsansvarig på Sveriges Kommunikatörer.

Serien är sammanlagt sex delar – i första avsnittet får du bekanta dig med Linnea Rinäs, PR-konsult på Cohn & Wolfe, och Joseph Borenstein, numera presschef på Trygg-Hansa, som tillsammans blev juniorvärldsmästare i PR när de vann guld i Cannes Young Lions 2015.

LYSSNA HÄR

Kommande avsnitt släpps månadsvis och gästas av bland andra Mark Vadasz, kommunikationschef på Säpo och Emma Stjernlöf, marknadsansvarig och brand director på Adidas. Programledare är Max Landergård från AB Storstad Medieproduktion.

Du hittar Kommunikatörens nya roll på Sveriges Kommunikatörers webb, Podbean, iTunes och Google Play.

Loading...
loader
Laddar