Nytt avsnitt av podden: Varumärket, kommunikatören och etiken

Hur påverkas kommunikatören av minskad tillit i samhället och hur vägleder etiken? Nu släpper vi avsnitt nummer två från Almedalsveckan som spelades in under det välbesökta seminariet "Varumärket, kommunikatören och etiken". Medverkar gör Cilla Benkö, Charlie Stjernberg, Sara Paulsson och Per Mossberg. Moderator: Max Landergård.

Kommunikatörens ansvar är att stärka varumärket. Det representerar allt större värden hos både företag och organisationer. När tilliten sjunker i samhället är det svårt att vinna förtroende hos kunder, omvärld, investerare och anställda. Hur påverkas kommunikatören och hur vägleder etiken?

Det får du reda på i detta poddavsnitt som spelades in den 3 juli i Visby.

Medverkande:

Cilla Benkö, vd, Sveriges Radio
Charlie Stjernberg, krishanteringsexpert, Prime PR
Sara Paulsson, ansvarig samhällsrelationer, IKEA Group
Per Mossberg, ordförande, Sveriges Kommunikatörer

Moderator:

Max Landergård

Du hittar Sveriges Kommunikatörers podcast på vår webbplats, Podbean, iTunes och Google Play.

 


Bli medlem i Sveriges största nätverk för kommunikatörer och träffa 7 800 kollegor. Du får tillgång till våra kostnadsfria event för medlemmar, rabatt på kompetensutveckling och får ta del av det senaste inom vår bransch. Du hjälper även till och stöttar svensk kommunikationsforskning.

loader
Laddar