Sociala medier är idag viktiga kanaler för både företag och offentlig sektor. Det är samtidigt ett medium som är under ständig förändring och där långt ifrån alla får maximal effekt av det arbete de lägger ner. Så behöver det inte vara! Under den här kursen ger vi dig de strategier du behöver för att arbeta med medieköp på ett effektivt sätt.
Hanaw Rashid är expert på sociala medier, digitala trender och kommunikation. Hon har arbetat som digital strateg på social first-byrån The Amazing Society och medverkar med jämna mellanrum i Nyhetsmorgon på TV4 och i Sveriges Radio där hon ger expertråd om digitala medier.
Kursen passar dig som känner till och har grundläggande erfarenhet av verktygen Business manager och Ads manager. Vi går inte in i verktygen under kursdagen men det kan vara bra att känna till dem.
Du behöver ha ett konto på Facebook och Instagram.
Skicka in en intresseanmälan så kontaktar vi dig. Intresseanmälan är inte bindande.
Skicka in en intresseanmälan så kontaktar vi dig. Intresseanmälan är inte bindande.
Det sociala medielandskapet idag
Strategiska val som effektiviserar
Datastyrd marknadsföring
Undrar du om kursen är rätt för dig eller vill du diskutera din kompetensutveckling? Då är du välkommen att höra av dig till EvaHanna Wittrin, kompetensutvecklingschef. Tfn: +46 722 871 871 Mejladress: evahanna.wittrin@svkom.se
EvaHanna Wittrin
EvaHanna Wittrin
Undrar du om kursen är rätt för dig eller vill du diskutera din kompetensutveckling? Då är du välkommen att höra av dig till EvaHanna Wittrin, kompetensutvecklingschef. Tfn: +46 722 871 871 Mejladress: evahanna.wittrin@svkom.se
Vad gäller om jag behöver avboka mig?
Var hittar jag projektplatsen?
När får jag medlemsrabatt?
Var hittar jag alla bokningsvillkor?