Vi har ställt om till digitala utbildningar under 2020. Här hittar du denna kurs på distans.
Läsaren har rätt att inte läsa. Så hur skriver man för att bli läst och få folk att agera? I den här kursen lär du dig att skriva säljande och hjälpande texter som får läsaren att köpa och göra alldeles rätt.
Läsaren har rätt; rätt att inte läsa. Det är uppförsbacken för alla oss som skriver. Så hur skriver man för att bli läst och få folk att agera? Under den här heldagen kommer Mattias Åkerberg på Please copy me att lära och coacha dig i att skriva säljande och hjälpande texter som får läsaren att köpa och göra alldeles rätt. Du slipar dina kunskaper inom UX-writing, copywriting och content writing, och får kloka råd från Mattias längs vägen.
Mattias Åkerberg är copywriter och UX-writer på Please copy me. Sedan 2010 har Mattias lärt över 25 000 människor att skriva för webbar och appar genom sina föreläsningar, onlinekurser, poddar och boken Sälj det med ord.
Kursen är för dig som skriver kommunikativt i ditt yrke, och vill bli ännu bättre. Du kan vara copywriter, content creator, marknadsförare eller kommunikatör.
Du behöver en dator, ett ordbehandlingsprogram och en järnvilja att bli bättre på att skriva. Inget annat.
Copywriting
UX-writing
Content writing
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer
Undrar du om kursen är rätt för dig eller vill du diskutera din kompetensutveckling? Då är du välkommen att höra av dig till EvaHanna Wittrin, utbildningschef. Tfn: +46 722 871 871 Mejladress: evahanna.wittrin@svkom.se
EvaHanna Wittrin
EvaHanna Wittrin
Undrar du om kursen är rätt för dig eller vill du diskutera din kompetensutveckling? Då är du välkommen att höra av dig till EvaHanna Wittrin, utbildningschef. Tfn: +46 722 871 871 Mejladress: evahanna.wittrin@svkom.se