Malmömorgon: Hövdings marknadschef om att bygga varumärke globalt

Hur kan ett litet företag bygga sitt varumärke på en global arena? Om detta talar Anna Katarina Skogh på höstens första Malmömorgon. 

Hövding vill rädda liv. Men hur berättar man för hela världen att man har världens mest säkra cykelhjälm? Genom att flytta fokus i sin kommunikation nådde Hövding ut till nya målgrupper och nya marknader. Nu vill Hövding gärna dela med sig av hur de skapade en ny berättelse om Hövding och varför de gjorde det.

Sveriges Kommunikatörer och Marknadsföreningen i Malmö (MiM) bjuder tillsammans in till en föreläsning där vi får träffa Hövdings marknadschef Anna Katarina Skogh som har ansvarat för förflyttningen och arbetet som tills vidare har lett till bland annat ett Guldägg, priser vid Cannes Lions och som har nått ut till över 200 miljoner människor världen över.

 

Hålltider

07.00 - 07.30 - Frukost och mingel 

07.30 - 08.30 - Föreläsning 

Observera att vi börjar en halvtimme tidigare än vanligt denna gång!

 

Varmt välkommen

Annica Zetterlind och övriga ambassadörer för Sveriges Kommunikatörer i Region Södra

 

 

För att enkelt hålla dig uppdaterad om Sveriges Kommunikatörers evenemang nära dig – följ Region Södra på facebook.

Få 25 % rabatt på alla kurser

Bli medlem
loader
Laddar