Månadens Frukost: Så blir du bäst på kommunikation

Den 28 mars belönades Stora Enso med Stora Kommunikatörspriset i kategorin Bästa kommunikation Näringsliv.

Juryns motivering löd:

”Med hållbarhet som bärande strategi har Ulrika Lilja med sitt kommunikationsteam förvandlat varumärket från ett traditionellt industribolag med slitet rykte till ett framgångsrikt bolag som andas hållbarhet och förnyelse. Kommunikationsavdelningen har genomfört ett förändringsarbete där Stora Ensos förtroende och trovärdighet har stärkts. Stora Enso visar att en ledning som satsar på strategisk kommunikation kan åstadkomma imponerande resultat”.

Hur gick det till? Vilka tips kan teamet ge till andra som vill lyckas.

Ulrika Lilja, Kommunikationsdirektör och Katja Ollila, Brand Director, delar med sig av sina erfarenheter och mätningar som visar vad förändringarna innebar.

Observera att presentationen hålls på engelska. 

 

Hålltider:

Från 08.00 – Registrering, frukost och mingel

08.30 – Seminarium börjar

09.30 – Avslutning

 

Varmt välkommen!

Programgruppen i Region Stockholm

 

För att enkelt hålla dig uppdaterad om Sveriges Kommunikatörers evenemang nära dig – följ Region Stockholm på facebook.

Få 25 % rabatt på alla kurser

Bli medlem
loader
Laddar