Har ni ett glapp mellan vad ni håller och vad ni lovar? Finns det ett gap mellan vad ni tror att kunden vill ha och vad hen egentligen förväntar sig? - Värdet av att stänga dessa gap är enormt.
Den nya ekonomin drivs i allt högre grad av upplevelser och som kommunikatörer står ni ofta i frontlinjen för att möjliggöra dessa. Digitalt eller analogt, affärsverksamhet eller myndighet – denna föreläsning hjälper dig att förstå hur ni kan leverera ännu bättre kommunikation och kundupplevelser.
Tillsammans kan vi skapa en ekonomi som inte bygger på ökad konsumtion utan på ökat värde som i sin tur skapar efterfrågan och bygger lojalitet.
Hur förtjänar du din användares/kunds/medborgares/klients uppmärksamhet, håller dig relevant och bygger långsiktiga relationer? Spoiler alert: upplevelsen.
Josef Brengesjö är marknadsföraren och ekonomen som blev expert på kundupplevelser och digital transformation. Han inleder årets frukostträffar och presenterar the XGAP way. En metod som hjälper dig att komma närmare den du kommunicerar med.
Varmt välkommen till Grand Hotel i Jönköping. Frusosten serveras från kl 07.00. Vi startar föreläsningen kl 07.30.
Sveriges Kommunikatörer Jönköping
Skicka in en intresseanmälan så kontaktar vi dig. Intresseanmälan är inte bindande.
Skicka in en intresseanmälan så kontaktar vi dig. Intresseanmälan är inte bindande.