Stefan Lundin jobbar inom Geelykoncernens svenska verksamhet och har lång erfarenhet av att bygga från grunden i redan stora och snabbväxande organisationer. Men det är inte processer och struktur som står i fokus – utan snarare entreprenörskap och resultat.
Hur hanterar man ovana och nya förhållningssätt som kommunikatör? Den kinesiska företagskulturen som Geely har är ju ofta annorlunda mot vad vi är vana vid. Det finns mycket att lära i jämförelsen med hur saker sköts i svenska verksamheter som SKF och Göteborgs Hamn. Men det finns också likheter, till exempel med hur Framfab och Spotify växte fram.
Dessutom delar Stefan sina framgångsrecept för att nå ut i dagspress och media i ett alltmer hetsigt medieklimat.
Hålltider:
Kaffe/te och macka kl 07.30 – 08.00
Seminarium kl 08.00 – 09.00
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer
Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer