Medelålders leende kvinna i halvlångt blonderat hår, svart kavaj och vit topp

Varumärkesutveckling för offentlig sektor

Bör den offentliga sektorn lägga resurser på att vårda och utveckla varumärket? Det är en fråga många ställer sig. I det här webbinariet delar Skatteverket med sig av de avgörande faktorerna för framgången bakom ett av Sveriges starkaste och mest uppskattade varumärken.

Skatteverket har arbetat med varumärkesutveckling under ett antal år och är idag ett av Sveriges starkaste och mest uppskattade varumärken.
Genom värdestyrning och målmedvetet arbete med attityder har Skatteverket gått från att vara en fruktad skattefogde till att bli det man är i dag - en omtyckt servicemyndighet som många av medborgarna litar på.

Anders Ågren, kommunikationsstrateg kommer att tillsammans med Marica Nordvall, kommunikationsdirektör på Skatteverket, dela med sig av de avgörande faktorerna för framgången. De kommer sedan att tillsammans med Mathias Westphal, varumärkesstrateg diskutera behovet av varumärkesutveckling för offentlig sektor.

 

Varmt välkommen,

Sveriges Kommunikatörer

INTRESSEANMÄLAN EVENT

Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer

Skicka in en intresseanmälan för att få veta mer





loader
Laddar