om oss 770x360

FAQ

Här hittar du svar på vanliga frågor

Har du problem med att beställa lösenord eller anmäla dig till en aktivitet? I vår FAQ har vi svarat på de vanligaste frågorna. 

Jag kan inte beställa nytt lösenord

För att beställa nytt lösenord klickar du på länken ”Glömt lösenord?” på sidan Logga in.

 

Jag kan inte anmäla mig till en aktivitet

Problem med anmälningsformuläret brukar oftast bero på att du använder en för gammal version av din webbläsare. Du kan ladda ner en ny version eller en annan läsare via Surfa lyckligt. Har du inte möjlighet att uppdatera din webbläsare eller installera ytterligare en, går det även bra att surfa in på vår webbplats via en smartphone eller en padda.

Om du får ett felmeddelande när du försöker anmäla dig kan det bero på att det finns ett obligatoriskt fält som du inte fyllt i. Om så är fallet markeras fältet med ett rött utropstecken.

 

Var hittar jag "Min sida"?

För att komma åt "Min sida" måste du först logga in.

På paddan och i mobilen hittar du "Logga in" genom att fälla ned menyn (tre streck, även kallad för hamburgaren).   

När du är inloggad kommer du åt "Min sida" genom att klicka på ditt namn. Ditt namn hittar du på samma ställe som du tidigare såg "Logga in", det vill säga. Om du loggat in kan du även använda denna länk för att komma åt Min sida. 

 

Varför måste jag ange mina faktureringsuppgifter när evenemanget är kostnadsfritt? 

Vid lokala evenemang tar Sveriges Kommunikatörer ut en no show-avgift på 300 kronor om du avbokar dig senare än 24 timmar innan aktiviteten. Du behöver därför alltid ange dina faktureringsuppgifter, även när evenemanget är kostnadsfritt. För mer information, se våra bokningsvillkor.

 

Jag har anmält mig till en aktivitet men inte fått något bekräftelsemejl. Är min bokning genomförd?

När du bokar dig till någon av Sveriges Kommunikatörers aktiviteter får du alltid ett mejl som bekräftar att din bokning är mottagen. Du kan även se dina kommande aktiviteter under "Min sida". 

Om du efter 20 minuter inte fått något bekräftelsemejl, dubbelkolla att det inte har hamnat i din skräppost. Har du inte fått något mejl och det inte visas i dina kommande aktiviteter under "Min sida", är din bokning inte genomförd. Kontakta någon av Sveriges Kommunikatörers medarbetare för att få hjälp.

 

Hittar du fel eller har förbättringsförslag på webben?

Om du hittar något som är fel eller har förbättringsförslag hittar du kontaktuppgifter på Kontakta oss.

loader
Laddar